Als gevolg van de vele zeilannuleringen als gevolg van de Covid-19-pandemie, heeft de overgrote meerderheid van de veerbootmaatschappijen de beslissing genomen om een voucher aan te bieden voor toekomstige reizen in plaats van een terugbetaling in contanten.

It was feared the practice of drivers having to share cabins on ferries could lead to the spread of the coronavirus. Wees gerust, we hebben uw vraag en zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.De meeste tickets kunnen worden geannuleerd. COVID-19 FAQ. What we are talking about here is food, medicine, sanitary products,” he said.The haulage association has written to Minister for Business,Everything you need to know about the Covid-19 outbreak,Stay on top of the latest news with our daily newsletters each morning, lunchtime and evening,For the best site experience please enable JavaScript in your browser settings.Life in Level 3: What is happening under the new restrictions in Dublin?Living with Covid plan: What is in each of the five levels?Coronavirus: Almost half of Irish people believe the worst ‘is ahead of us’,Further restrictions to be considered in Dublin and elsewhere as Covid-19 cases rise,Covid conspiracies can invite us to channel fear into impotent rage.What next for green jersey hero Sam Bennett after the toughest of Tours?Varadkar notes ‘strong solidarity’ from EU ministers on Irish Brexit concerns,Insights on supporting business leaders as they fight the economic fallout of Covid-19,You’re invited to a free mortgage switcher virtual event,As students switch to blended learning, reliable technology is a must,Streamlining and enhancing Ireland’s pharmaceutical sector for the future.What a 'united Ireland' could mean in reality?Explore our guides to help you through the pandemic,Dublin farmer discovers overnight rave on his land,Coronavirus: 188 new cases and no further deaths amid concern over eight counties,Screen time linked to rising mental health issues in children – study,Investment in more detailed contact tracing needed to reveal key Covid-19 trends,What happens now and what does it mean for Ireland?
Het boekingsplatform mag u een voucher aanbieden. overtochten die daaruit voortvloeien.

De standaardvoorwaarden van de veerbootmaatschappij zijn echter van toepassing. COVID-19 Update Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes. Meet the students graduating into the Covid-19 recession,NI minister criticises Van Morrison over Covid-19 remarks,Bars and restaurants in England to close at 10pm under new restrictions,Doubling of UK Covid-19 cases sparks scientific experts’ warning,About 3,600 fewer people receiving pandemic unemployment payment,Cork publican opts to remain closed for another two weeks,Czech health chief quits as coronavirus surges in eastern Europe,Britain’s chief medical officers say entire country should move to Level 4,Dutch justice minister given criminal record after Covid-19 rule breach,Evictions and hunger: life in Kampala as Covid cases surge,Restaurants want evidence behind Dublin indoor dining ban published,Road bowlers asked to suspend crowded matches after large meeting,Limerick publicans relieved to open but on alert for Covid-19 threat,Puppy seized and rehomed while owner in psychiatric facility, court told,Restrictions on social gatherings to be extended across Northern Ireland,Budget 2021: Women’s council calls for increased payments for new parents,Job hunting amid the pandemic: Five pointers to help you find that role. Houd in coronatijd rekening met langere reactietijden!Als uw overtocht wordt geannuleerd door Direct Ferries vanwege het coronavirus, dan heeft u recht op terugbetaling.

Als gevolg van de vele zeilannuleringen als gevolg van de Covid-19-pandemie, heeft de overgrote meerderheid van de veerbootmaatschappijen de beslissing genomen om een voucher aan te bieden voor toekomstige reizen in plaats van een terugbetaling in contanten. Verzoek om terugbetaling of voucher met voorbeeldbrief We understand that you may be feeling some uncertainty due to the impact of the coronavirus (COVID-19) on travel plans, which is why we will not be charging an amendment fee to those who need to change their travel dates. Stuur dan een e-mail naar,Reageert Direct Ferries niet binnen de door u gestelde termijn of krijgt u uw geld niet binnen 30 dagen terug? We doen er alles aan om veerbootmaatschappijen aan te moedigen om geld terug te geven. COVID-19 Informatie Klik hier om onze speciale pagina te bezoeken voor meer informatie over de COVID-19-situatie, inclusief vouchers, annuleringen, restituties en wijzigingen van de overtochten.

Als uw overtocht wordt geannuleerd door Direct Ferries vanwege het coronavirus, dan heeft u recht op terugbetaling. Waarom boeken bij Direct Ferries? Voor sommige tickets kunnen echter nog steeds extrakosten van toepassing zijn.Houd er rekening mee dat als gevolg van de toegenomen contactvolumes als gevolg van Covid-19, we vragen beantwoorden over een prioriteitsvolgorde voor de vaardatum, dus het kan vertraging oplopen om een antwoord te krijgen. Voor de duur van de Covid-19-pandemie heeft Direct Ferries afgezien van onze wijzigingskosten.

Deze kunt u weigeren. Passenger ferries Corona virus Updates. Toutefois, des frais d'opérateur peuvent encore être applicables pour certains billets. Photograph: Getty Images.P&O Ferries, who operate a major freight link between Dublin and Liverpool, and Britain and mainland Europe, has moved to provide haulage drivers with single occupancy cabins to reduce risks of the coronavirus affecting supply chains.The haulage association raised concerns that steps were needed to protect lorry drivers given they may be required to drive routes through areas badly affected by the coronavirus in mainland Europe.It was feared the practice of drivers having to share cabins on ferries operating between the UK and Ireland, and mainland Europe and Ireland, could lead to the spread of the coronavirus, officially known as Covid-19.P&O Ferries, a large British firm who transport hauliers, announced it had “taken the decision to offer drivers single occupancy cabins only with immediate effect,” in order to reduce risks to drivers and ferry crew members.Previously two lorry drivers would often share a cabin on board ships during journeys.Previously several of the other operators told the association they would provide single cabins for lorry drivers “where available,” which Mr Goodwin stressed did not go far enough.“Priority has to be given to goods transport. Deze kunt u weigeren. Bovendien hebben de meeste veerbootmaatschappijen aanvullende veiligheidsmaatregelen genomen om ervoor te zorgen dat personeel en klanten met de grootste zorg worden beschermd.Check out the operator pages for specific measures taken (insert links) ! Voor sommige tickets kunnen echter nog steeds extrakosten van toepassing zijn.Veerboten zijn een van de veiligste transportmodi vanwege de hoeveelheid ruimte aan boord in vergelijking met andere vormen van vervoer, zoals vliegen.
Een voucher mag u nooit worden opgedrongen.Wacht u al een enige tijd op terugbetaling of toezending van een voucher en lukt het u niet om in contact te komen met Direct Ferries? Boekingplatforms, zoals Direct Ferries, hebben momenteel een enorme hoeveelheid verzoeken te verwerken door de aangepaste reisadviezen vanuit overheden en de annuleringen van o.a.